loading...
هواداران رئال مادرید
حمید کارین بازدید : 146 دوشنبه 15 فروردین 1390 نظرات (0)

موربی تاتنهام: رونالدو مصدوم به نظر نمی رسید...

مرجع خبري رئال مادريد :تاتنهامي ها با وجود مصدوميتي كه اخيرا رونالدو به آن دچار شده ، بعيد مي

دانند كه مهاجم پرتغالي در بازي چمپيونزليگ تيمشان برابر رئال مادريد حاضر نباشد .

ملي پوش پرتغالي اخيرا دچار مصدوميتي دو تا سه هفته اي شده است . اما تيم شر وود ، مربي اسپورز

كه دربي مادريد را در كنار لس فرديناند از نزديك ديد ، اعتقاد دارد كه رونالدو اصلا مصدوم نبوده است . شر

وود در مصاحبه با گاردين گفت :" به نظر من ، او به هيچ وجه مصدوم به نظر نمي رسيد . به نظر مي

رسيد كه خواسته است كه در دو بازي دوستانه تيم ملي پرتغال حضور نيابد . "

شر وود سپس به تمجيد از شماره 7 رئال مادريد پرداخت :" بدون شك او يكي از بازيكنان خوبش برابر

اتلتيكو بود . بازيكني است كه ويژگي هاي خاصي دارد ، يك بازيكن سطح جهاني است .

او واقعا فراتر از اين دنياست . "

 

کريستيانو رونالدو: کاش مي‌توانستم مقابل شيلي و فنلاند بازي کنم

کريستيانو رونالدو، مهاجم پرتغال افسوس مي‌خورد که در بازي‌هاي دوستانه مقابل شيلي و فنلاند غايب است.

رئال مادرید یکشنبه اعلام کرد که این بازیکن ملی‌پوش پرتغالی دست کم دو هفته غایب است، چرا که در جریان پیروزی دو بر یک مقابل اتلتیکو مادرید دچار آسیب از ناحیه همسترینگ شد.

 او گفته ناراحت است که نمی‌تواند در دو دیدار دوستانه تیم ملی کشورش حضور داشته باشد.

 کریس  دو بازی مقابل شیلی و فنلاند، و یک بازی لیگ مقابل اسپورتینگ خیخون را از دست می‌دهد ولی احتمالا به بازی با تاتنهام در لیگ قهرمانان میرسد...)خدا کنه(

 رونالدو می‌گوید: «از نظر فیزیکی خوب نیستم. می‌خواهم 100 درصد آماده باشم. مصدوم بودن باعث نگرانی بسیار من می‌شود و من نمی‌خواهم اثر روانی روی من بگذارد.

 دوست داشتم در دو دیدار دوستانه ملی برای پرتغال بازی کنم ولی نمی‌توانم.»

 ریکاردو کاروالیو، هم‌بازی رونالدو هم که دچار انقباض عضلات همسترینگش شده بود بهبود یافته و می‌تواند بازی کند.

بچه ها اینجارو:

گفتگو با مسعود اوزيل: مي‌خواهم يکي از بهترين‌هاي دنيا شوم؛ به بازي در کنار رونالدو و بنزما افتخار مي‌کنم

مسعود اوزيل پيش از ديدار آلمان در مرحله مقدماتي يورو 2012 مقابل قزاقستان و بازي دوستانه با استراليا، در نشستي خبري نظرش را درباره مسائل مختلف بيان کرد.

 حضور در رئال مادرید

 خوشحالم که در این باشگاهم. افتخار می‌کنم که در کنار بازیکنان سطح جهانی مانند کریستیانو رونالدو و کریم بنزما بازی می‌کنم. البته مجبور بوده‌ام که سخت تلاش کنم. برای من بازی در این تیم لذت‌بخش است و به نظرم این را در میدان می‌توانید ببینید. اما مهم‌ترین نکته این است که مربی اعتمادش به من را بازگو می‌کند. این کار را بسیار آسان‌تر می‌سازد.

 زندگی در اسپانیا

 همه از من حمایت می‌کنند. اسپانیایی را خیلی عالی درک می‌کنم ولی صحبت به این زبان بسیار دشوارتر است. اما من همین حالا هم می‌توانم با هم‌تیمی‌ها صحبت کنم. ما به زبان اسپانیایی، انگلیسی و زبان اشاره حرف می‌زنیم.

 

 اوقات آزاد

خانواده‌ام اغلب این‌جایند و من تقریبا هرگز تنها نمی‌شوم. زمان زیادی را با بازیکنان می‌گذرانم. ما با هم غذا می‌خوریم. من بیش از همه با سامی خدیرا، سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو دوست هستم.

 تماشاگران سانتیاگو برنابئو

 تماشاگران به زبان ساده در سطح جهانی هستند. حمایت آنها مرتبا به ما کمک می‌کند و هنگامی که آنجا بازی می‌کنم مو به تنم سیخ می‌شود.

 

 بازی‌های آینده با بارسلونا در لالیگا، جام حذفی و احتمالا لیگ قهرمانان

 من این‌جا هستم تا موفق شوم و قهرمانی کسب کنم. بازی با بارسلونا دشوار است چرا که آنها تیم خیلی خوبی هستند. اما مطمئنم که می‌توانیم بارسلونا را ببریم.

 

 سطح لالیگا

 بارسلونا و رئال مادرید تیم‌های حاکم هستند. ما تقریبا تمام بازی‌هایمان را می‌بریم، اما تیم‌هایی هستند که کیفیت بسیاری دارند، مانند ویارئال، سویا و اتلتیکو که در سطح بسیار بالایی بازی می‌کنند.

 

 رویای این که بهترین فوتبالیست دنیا شود

 هدف من این است که یکی از بهترین بازیکنان دنیا شوم. برای رسیدن به این هدف هر کاری انجام می‌دهم و سخت تلاش می‌کنم. فکر کنم در مسیر درستی گام برمی‌دارم.

 

مرجع: ورزش۳

 تیترها:

نانی: می‌خواهم جای خالی رونالدو در تیم ملی را پر کنم.

کریستیانو رونالدو: کاش می‌توانستم مقابل شیلی و فنلاند بازی کنم.

تجليل از رونالدوی برزیلی در سانتياگو برنابئو

فان پرسی: بازیکنان بارسا، مثل بازیکنان چلسی «غرغرو»هستند.

مورینیو: خوشحالم که برای بازی با تاتنهام به لندن برمی‌گردم.

رئال مادريد به دنبال مروان فليني: قيمت او 25 ميليون يورو است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 2,469
  • کدهای اختصاصی